random

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Share | |
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
floortje28
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 19 Jan 2019 - 19:26
Actief lid

sterre schreef:
Goed nieuws!!! Het duurt nog even maar heb een afspraak bij professor Wolffenbuttel op 21 januari. Dus ben erg benieuwd hoe of wat het gaat worden. Hij heeft het in ieder geval zien zitten mij aan te nemen anders had hij mij afgewezen tenminste zo zeiden ze het aan de telefoon bij het UMCG.
@sterre, datum afspraak komt dichterbij. Veel sterkte en succes voor maandag duim voor je!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Reageer met quote Naar boven
rieOffline
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 20 Jan 2019 - 17:26
Actief lid

Status: Offline
@sterre: veel succes en hoop dat het de energie inspanning meer dan waard is. Ben benieuwd naar zijn visie.

sterreOffline
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 21 Jan 2019 - 14:02
Gevorderd lid

Hallo allemaal,

Vanmorgen ben ik bij professor dr. Wolffenbuttel geweest. Hij had mijn dossier van de huisarts en heb mijn eigen verhaal gedaan. Ik had zelf ook dingen op papier gezet. Ik heb nog nooit een internist meegemaakt die echt de tijd voor je neemt zoals hij en ik voelde mij echt begrepen. Dat was echt ontzettend fijn. Ik dacht steeds ik moet opschieten maar nee hoor kon rustig mijn verhaal doen.

Hij heeft lichamelijk onderzoek gedaan dit was goed. Hij zij ik hoef maar naar je reflexen te kijken of ze slaan al op hol. Tja dat klopt ben super gevoelig.

Ik moest bloedprikken en er zijn een aantal buisjes afgenomen. Hij zit te denken aan een sluimerend b12 tekort en schildklier wil hij nog goed doornemen. Ook de onderzoeken van vorig jaar bij de neuroloog wil hij nog opvragen.

Ik heb op 26 februari een telefonische afspraak met hem met hoe of wat en dan kijken we verder zegt hij. Dus weer even afwachten........

Ik hou jullie op de hoogte. Ik ben wel heel blij dat ik naar hem toe mocht. Ik heb echt het idee dat alles nu zorgvuldig bekeken word en dat is zeer prettig.

Liefs,
Sterre

brandy
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 21 Jan 2019 - 14:20
Donateur
Donateur

Oh Sterre,kan alleen maar zeggen:wat fijn voor je!

floortje28
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 21 Jan 2019 - 15:05
Actief lid

@sterre, prof Wolffenbuttel staat goed aangeschreven doet goed uitgebreid onderzoek en neemt mensen(patiënten) serieus. Fijn dat het goed is gegaan!

sterreOffline
Onderwerp:   BerichtGeplaatst: 21 Jan 2019 - 15:32
Gevorderd lid

Ja zo voelde het ook! Als er geen b12 uitkomt of iets dergelijks heb ik voor mijzelf wel het gevoel dat er goed onderzoek is gedaan en dat is fijn!

Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT - 12 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp